18 Ağustos 2012 Cumartesi

çekilişler




Hi blog friends ! Todays post like i've promised about my giveaway !! ^^ First let's see what i am giving then i will explain rules :) I want to give some products which i also love using.(note: ı got them all new for you,not giving my used ones)
Herkese merhaba ! Söz verdiğim gibi bugünün yazısı çekilişim :) Önce neler hediye ettiğimi göstereyim sonrasında nasıl katılabileceğinizi anlatacağım :) Yaz sürecince kullanıp sevdiğim ürünlerden de hediye etmek istedim.Bu arada bunlar kesinlikle yeni,sizler için gidip aldığım ürünler :)
A cute pink nail file(in its transparent package),my summer favourite nail polishes (golden rose - 129/53/24)
Pembe bir tırnak törpüsü (şeffaf paketinde) 3 favori rengim flormar oje (129-53-24 numaralarında )


Benri strawberry hand lotion(75 ml) and Sephora perfume atomizer
Benri çilekli el losyonu,mağazada testerin kokusuna bayıldım,sizinde hoşunuza gideceğini düşünüyorum :) 
Sephora parfüm doldurgaçı (evet doldurgaç deme kararı aldım ) haha
She babylips lipgloss set in its cute purple box.
She marka dudak parlatıcısı seti.Önceki yazılarımda kendime de bir paket aldığımı ve çok sevdiğimi yazmıştım.Malum she ürünleri bulmak artık çok zor oluyor hazır bulmuşken niye size de almayayım değil mi? :D
I got same traveler cosmetic bag for myself too and loving it! It carries a world lol 
Aynı kozmetik çantasından kendime de almıştım ve severek kullanıyorum.Hatta cumartesi tatile çıkıyorum neler götürdüğümü gösteren yazımda göreceksinizki bir dünyayı taşıyabiliyor bu çanta :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder