14 Nisan 2012 Cumartesi

Eurovısıon şarkısı hakkında ünlülerin yorumları




İşte ünlülerin Eurovision şarkısı hakkındaki yorumları :

Emre Altuğ :  Can Bonomo'nun sarkısı eglencelı bı sarkı olmus.basarı dılıyorum. 

Murat Dalkılıç :  Can Bonomo- Love Me Back yolun açık olsun Türkiye arkanda! 

Ayşegül Aldinç :  Ben çok beğendim. Eğlence başlıyooor... Can Bonomo'yu sevdiimi söylemiş miydim?:)) 

Metin Arolat :  izmir kokan şarkılar güzeldir :) herkes Can Bonomo kimdir? ünlü biri gitmeli diyodu.bence süper bir şarkı yapmış.çok keyifli,çok pozitif :) 

Esra ve Ceyda (Cicişler) :
  Can Bonomo sempatik ve cocuksu.Şarkısıda oyle olmus insallah iyi 1 derece alırız cicişler 

Ferhat Göçer :  Eurovision şarkımız ‘Love Me Back’ ve Can Bonomo 'ya basarılar diliyorum yolu açık olsun 

Yıldız Kaplan : 
 Kesin birinciyiz SONDAN!!!! 

Aydın :  
mutlu etmedi malesef beni eurovision şarkısı.....   yolun açık olsun can bonomo..... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder